Wyszukiwarka Google od wielu lat jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową w Polsce. Warto jest więc zadbać o swoją obecność w wyszukiwarce. Na świecie w 2018 roku do najpopularniejszych wyszukiwarek należały Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex. W Polsce 98% wszystkich wyszukiwań w internecie stanowiły wyszukiwania za pośrednictwem wyszukiwarki Google.

Co to oznacza dla firm, które chciałyby zwiększyć swoją widoczność w internecie i zadbać o wzrost widoczność w wyszukiwarce Google?

Wiedza o tym, która wyszukiwarka dominuje na danym rynku, jest nam potrzebna do tego, żeby informacje, które chcemy przekazać użytkownikom Internetu, były dostosowane do wymagań najpopularniejszej wyszukiwarki w danym regionie. Każda z wyszukiwarek ma swoją specyfikę i działa na podstawie własnej metody nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości i jakość. Jakość i wartość strony przekłada się na wyniki wyświetlania w wyszukiwarce.

Mając świadomość, że w Polsce najpopularniejsza jest wyszukiwarka Google i nasi potencjalni klienci korzystają z tej właśnie wyszukiwarki, powinniśmy zadbać o to, żeby treści, które chcemy przekazać za pośrednictwem Internetu, były dobrze widoczne w dominującej na rynku polskim wyszukiwarce.

W wyszukiwarce Google użytkownicy mogą znaleźć nas w różnych miejscach. Najczęściej dzięki stronie internetowej, reklamie online, wizytówce w lokalnych katalogach firm, stronach z opiniami, mediach społecznościowych i aplikacjom mobilnym.


Chcesz zwiększyć swoja widoczność w Google i nie wiesz, od czego zacząć?

Potrzebujesz wsparcia marketingowego?

Czytaj podobne artykuły:

Reklama produktu – jaki środek przekazu jest najtańszy
Reklama firmy w internecie
Lokalny Portal Informacyjny – dobrym zapleczem dla SEO
Skuteczna reklama w Internecie
Serwisy lokalne dobrym miejscem dla reklamodawców